Isänpäivän hulinoita

Eilen vietettiin isänpäivää, joka ei nyt aivan ollut sellainen kuin toivoisi. Ei huolta, päivä oli ihana, mutta olisin toivonut sitä enemmän meidän perheen isälle erityisemmäksi ja rennommaksi. Aamu alkoi lasten tekemien lahjojen parissa, he herättivät isänsä ja juotiin yhdessä aamukahvit kera kakun. Kiireellä hieman, eikä ehditty nauttia yhdessäolosta kuin pieni hetki, mutta toisaalta koko perhe oli koolla sen hetken ja vaikka minulla oli hieman hoppu sai isä jäädä lasten kanssa viettämään päiväänsä. Viikonloppuna tanssittiin performing arts-soolo SM ja IKM kisoja täällä Oulussa ja minun aikani kului siellä ihaillen upeita tanssijoita joita Suomesta löytyy! 



Iltapäivällä, ennen finaaleja päätin ajella kotiin kahville ja nappasinkin koko miesjoukon kotoa matkaani, joten isänpäivä jatkui koko perheen voimin tanssijoita kannustaen. Hauskaa kuinka tuo mieskin alkaa jo muka jotain ymmärtää tanssista, antaa mielipiteitä ja jaksaa vähän jopa aiheesta keskustella. 
Kaikesta kiireestä ja aikatauluista huolimatta, oli päivä lahjoineen ja kakkuineen minun poikieni isälle omistettu. Onnellinen olen tuosta miehestä, jonka olen lasteni isäksi saanut, parempaa en osaa kuvitella. Lämmin, rakastava, tarpeen tullen tiukka, perheen tuki ja turva, lasten kiipeilypuu ja naurattaja, poikien esikuva ja paras syli, mieheni mun... poikien isi... iti... iskä <3 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)