Ihanat karkkipussit - Fazer

Joko olette maistaneet näitä ehkä maailman ihanimmassa pussissa olevia karkkeja? No, mä olen! Nams.


Siis voiko karkkipussikin sopia sisustukseen ja näyttää hyvältä, ehkä pysyä myös säästössä loppuviikkoon? Fazerin uudet mustavalkoiset karkkipussit luovat kaupan karkkihyllyyn pienen silauksen tyylikkyyttä, ja houkuttelevat kyllä ostamaan ihan vaikka koristeiksi. Enää en voinut näitä vastustaa ja niinpä nappasin tänään kaupassa käydessäni yhden pussin kärryyn, mutta kun molemmat olivat niin ihania, oli ihan pakko kääntyä vielä takaisin ja ottaa toinenkin, ihan vaan kun oli niin ihanat pussit! 


Kotona nappasin pussit Marimekon kulhoon ja ajattelin, että siinähän ne koristavat keittiötä perjantaihin... Mutta mun oli ihan pakko vähän sitten kuitenkin maistaakin, koska aloin epäilemään, että voiko noin kivan ulkonäön lisäksi saada muka hyviä karkkejakin. No, täytyy sanoa, että lakritsin suurena ystävänä, olen täysin myyty! Toisen pussin koitan säästää viikonloppuun, etten joudu ostamaan pian uutta. 


Uutena vuotena uhkasin olla syömättä karkkia muuten kuin karkkipäivänä. Päätin, että minulla on vuoden aikana tasan 52 karkkipäivää... Arvatkaa olenko pysynyt lupauksessa? Eh he he... Hups.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)