Pussukoita ja arvonnan voittajat!

Ihanaa keskiviikkoiltaa kaikille! Elämäni ensimmäinen blogiyhteistyö ja arvonta ovat nyt takana ja voittajille lähtee viestiä ihan kohta. Onnea Suvi ja Miia! En uskonut ikinä, että tämä blogi toisi minulle näin jänniä asioita ja olen edelleen ihan into piukeana tästä hommasta, koko bloggaus sai uutta potkua ja minä pientä rohkeutta tämän asian suhteen.  Kiitos vielä Handmade by Kotona!

Viikonloppu hurahti Vaasassa, jossa minun oppilaani ylittivät itsensä täysin ja vetivät lavalla niin upeasti, että tämän open suu loksahti auki. Juniori pienryhmä sarjassa mun huikeat tytöt nappasivat itselleen myös SM-kisapaikan hiljentämällä yleisöä kyyneliin. Olen edelleen aika sanaton! 

Alkanut viikko onkin mennyt erinäisten arkiaskareiden keskellä ja nyt olisi edessä koko kevään kiireisimmät viikot, mutta nehän menee kuin siivillä, joten turha valittaa. Eilen pyörähdin sen verran kaupungilla, että ostin kaksi uashmaman pussukkaa lisää ja kuulin, että niistä on tulossa uusi koko piakkoin. Samaisella reissulla taisin löytää meidän ruokapöydän päälle uuden lampun - pohdin vielä - mutta kyllä minusta vähän tuntuu, että mun täytyy se palkkapäivänä hakea. 




Uashmaman pussukoita meiltä löytyy nyt neljä ja mä vaan niin tykkään niiden huolettomasta ulkonäöstä ja monikäyttöisyydestä. Nyt meidän uashmamoissa asustelee kasveja ja yksi on hyllyssä miehen toiveesta hänen tavaroiden laskupaikkana... tai no, johdatellusta toiveesta, minä en nimittäin voi sietää kun kellot, avaimet, työkortit  yms. pyörii pitkin hyllyjä, nyt ne löytää tiensä pussiin! Itse asiassa me ostettiin tuohon jo juurikin tuollainen musta pussi aikaa sitten, mutta sitten eräänä päivänä viherkasvi ei löytänyt sopivaa ruukkua ja niin pussi pääsi toimittamaan ruukun virkaa, mutta nyt on molemmille omat, eikä tavarat loju taas hyllyllä. Vielä haluaisin kaksi ihan niitä pienimpiä pussukoita keittiöön ja sitten sen uuden koon, joka ainakin kuulosti hyvältä. 

























Nyt täytyy painua suihkun kautta unille! 

Hyvää yötä!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)