Tervetuloa

Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, minulla on ollut hieman ongelmia kotiutua tänne Ouluun, joka johtuu varmasti siitä, että meni niin monta asiaa kerralla uusiksi. Pienen lapsen kanssa kodin laittaminenkin on ollut hieman hitaampaa, kuin mikä ehkä sopisi luonteelleni. Toisaalta olen myös oppinut harkitsemaan ja hutiostoksia on tullut paljon vähemmän kuin ennen. Vaikka kotiutuminen on tuntunut hieman vaikealta, on tänne nykyään jo ihana palata. Kun ajan autolla pihaan, tuntuu että olen tullut kotiin ja oven avattua pidän näkemästä. Tiedän, että olen kotona.


Ei kotia tee pelkät tavarat ja sisustus, vaan koti koostuu muistoista, koti on paikka jossa meidän on hyvä olla. Koti on siellä, missä sydän on. Minulle sisustaminen on nautinto, kun koti on siisti ja koko perhe koolla, on täällä hyvä olla.




Odotan jo niin kovasti että saan alkaa laittaa joulua kotiin! Vai joko vähä vois...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)