Sopivasti sikin sokin on ihan sikin sokin jatkossakin

Olen suistumassa täysin raiteilta ja sisustusjutut ovat tuntuneet viime aikoina jotenkin väkinäisiltä. Blogi ei ole päivittynyt koska olen pohtinut koko homman tärkeyttä minulle... Kun aloitin blogin kirjoittamisen, se oli pitkän pohdinnan ja haaveilun tulos - lopulta uskalsin. Blogi on tuonut minulle paljon uusia tuttavia, haasteita ja mahtavia mahdollisuuksia. Muistan, kun pohdin nimeä blogille, en halunnut sen viittaavaan liikaa johonkin tiettyyn genreen. En ollut valmis kirjoittamaan vain sisustusjuttuja, mutta toisaalta se on usein tuntunut luontevimmalta ja usein blogini muistetaankin sisustusjutuista. Nyt kun perhearkea värittää kolme poikaa, on itsestään selvää, että tämä nuorimmainen vie ajatukset sisustuksesta hieman muualle, ajan taju on hieman tipotiessään ja kuvaaminen kotona ei suju ihan tuosta noin vain. Selityksiä selityksiä...

No, viikko sitten päätin etten enää edes yritä päivittää blogiani, odottaako muka joku edes sen päivittyvän, tuskin, kuka tätä nyt lukisi? Tänään tämä ajatus jo naurattaa, ketä varten minä kirjoitan ja miksi otan tästä paineita? Eihän se ollut tarkoitus kun tähän hommaan lähdin! Tiedän myös, että siellä ruudun toisella puolella on joukko ihmisiä jotka luette näitä mun höpinöitä ja joku teistä saattaa jopa joskus odottaa näitä, joten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, vilkaista peiliin (olisittepa nähneet tuon yhdistelmän) ja lopulta rohkaistua taas kirjoittamaan.

Eihän takana mikään vuosisadan hiljaisuus toki ole ollut, mutta ihailen suunnattomasti niitä kenen blogi päivittyy tasaiseen tahtiin muutaman kerran viikossa, niihin jää myös helposti koukkuun! Nyt kevät auringon lämmittäessä maistoin päiväkahvia terassilla ja mieleeni juolahti sen sata ja yksi aihetta joita voisin kanssanne jakaa. 

Sopivasti sikin sokin siis edelleen sisustaa  ja poimii pieniä onnen hetkiä ihan tavallisesta arjesta. Ehkä vihdoin kuitenkin uskallan antaa itsestäni hieman enemmän, kuten olen uhkaillut jo aiemmin. Tästä eteenpäin Sopivasti Sikin Sokin on entistä enemmän sikin sokin, sopivassa suhteessa sisustusta, lapsia, arkea, minua, hyvää ruokaa ja mitä ikinä keksinkään! Luvassa myös jotain kivaa teille lukijoille ja sen vuoksi kannattaa myös käydä seurailemassa @sopivastisikinsokin_krista instatiliä! 



Ihanaa ja aurinkoista kevättä kaikille ihanille jotka täällä vierailivat <3 Kommentit piristää ja ovat aina yhtä jännittävää luettavaa ;)

Kiitos! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)