14 - Yllätys äitille!

Lauantaina olin pitkän päivän töissä ja illalla kotiin ajellessa väsymys meinasi viedä voiton. Pihaan ajaessa huomasin kynttilän valoa pihalla ja autosta noustua pääsin ihastelemaan poikien tekemiä lumilyhtyjä (harmi etten ottanut kuvaa). Sisälle päästyä Oliver tuli minua vastaan ovelle ja kuljetti minut keittiöön jonne oli kattanut pöydän kynttilöineen glögi-iltaa varten. Hän oli myös koristellut piparit ja tehnyt kaikille oman nimikkopiparin.




Glögihetken jälkeen oli joulukuvausten vuoro. Joulukalenterin alle Oliver oli rakentanut jouluisen kuvauspaikan, jossa hän sitten poseerasi ja minun piti räpsiä kuvia. Kyllä minun sydän suli, eikä pitkä työpäivä tuntunut enää missään!

























On mulla vain ihana poika<3

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)