19 - Kiitollinen

Torstaina tanssittiin neljättä päivää tanssikoulumme oppilasnäytöksiä. Kausi lähenee siis loppuaan ja uusi vuosi uusine kujeineen on jo nurkan takana. Eilen minut valtasi valtava kiitollisuuden tunne ja onnellisuus. 

Minä teen työkseni sitä mistä pienenä haaveilin. Minulla on upeita oppilaita jotka saivat minut tuntemaan suurta ylpeyttä noustessaan lavalle, ja ihanat työkaverit jotka tekevät työstäni jotain vieläkin superimpaa! Ja siis kaiken kukkuraksi sain ison kasan ihania lahjoja oppilailta. Minä olen täysin sanaton! Paras lahja on kun he saapuvat hymyssä suin tunnille!


Tämä vuosi on ollut aivan mahtava ja posket alkavat olla krampissa tästä hymyilystä, mutta kun minä olen onnellinen. Minä tanssin, minä elän ja minä rakastan, ja lisäksi saan vielä olla kahden tanssivan ihmeen äiti.

 Elämä on ihanaa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)