Puhtaat valkoiset (ja ryppyiset) lakanat

Tiedättekö mikä on mun mielestä yksi elämän suurimpia nautintoja...puhtaat lakanat! Minä voisin vaihtaa lakanoita joka toinen päivä, että saisin aina nukahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta pyykkivuorta on tarpeeksi, joten noin kerran viikkoon riittää hyvin. 




Tänään olikin lakanoiden vaihto ohjelmassa, sillä ilta kotona ilman menoja tietää saunomista. Saunan jälkeen on vaan niin ihana sukeltaa puhtaisiin lakanoihin. Kun olin vaihtanut lakanat, ihana päivänvalo, joka kertoo lähestyvästä keväästä valaisi huonetta kauniisti ja nuo ruttuiset valkoiset pellavalakanat saivat sängyn näyttävään kovin houkuttelevalta. Samalla hetkellä tajusin myös, etten ole ehitnyt avata uusimpia sisustuslehtiäkään ollenkaan ja niiden kansien väritys jo saa minut haaveilemaan kodin sisustuksen piristämisestä kohti kevättä. No, onnistuin eilen hukkaamaan lomppakoni, joten sisustus ei ainakaan ihan heti uusiudu ilman rahaa.. eh he.. ok, ei naurata ei! No, mutta siis... Minä rakastan pellavalakanoita ja haaveissa olisi hankkia erilaiset, hieman paksummat pellavalakanat näiden meidän valkoisten kaveriksi. Ryppyiset pellavalakanat ovat jotenkin minun silmääni kovin kauniit ja en ole koskaan edes ajatellut niiden silittämistä. Ehkei nämä meidän paljon käytetyt ja kovin ohuet pellavat ihan täydelliset ole, mutta ihana tuonne on kohta kellahtaa saunan raikkaana<3 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)